(Foto: Studio Nieuwkoop) Tom de Kleer is begonnen aan zijn tweede periode als wethouder van de Gemeente Nieuwkoop. Studio Nieuwkoop ging met hem in gesprek over zijn portefeuille, de bouw van IKC’s, de energietransitie en de toekomst van de gemeente Nieuwkoop. Daarnaast vertelt hij over de uitdagingen rondom het stroomnet én over zijn hobby’s buiten het gemeentehuis. Verder lezen: http://studionieuwkoop.nl